Op zoek naar zoekresultaten google?

Zo kom je in de afbeeldingen-zoekresultaten van Google DIGIFOTO Pro. gallery. email. phone. eye. talk. heart. linkedin. flickr. facebook. twitter. google-plus. instagram. feed. youtube. search. arrow. bars. plus. share.
Want een foto - daar kan de zoekmachine nog niet alles mee. Hoe je je fotos wél vindbaar maakt, dat leggen we je hieronder uit. Even de meest recente fotos uploaden naar je portfolio, en het bijwerken van je website zit er weer op? Jammer genoeg doe je jezelf als ondernemer dan tekort. Want met slechts een beetje meer moeite kun je dezelfde fotos tonen aan een goudmijn van potentiële klanten: de mensen die in de afbeeldingen van Google zoeken. Hoger ranken binnen de afbeeldingen van Google. Zoals je al kon lezen in onze blog over de zeven websitefouten, is SEO search engine optimization voor afbeeldingen belangrijk. In deze blog gaan we er nog iets dieper op in. Pas je de onderstaande tips trouw toe, dan is de kans groot dat je hoger rankt binnen de afbeeldingen-zoekresultaten van Google, en op de lange termijn dus meer bezoekers op je website krijgt. We hebben drie tips voor je. Tip 1: Geef de foto een veelzeggende bestandsnaam. SEO-optimalisatie van afbeeldingen begint eigenlijk al bij het opslaan van fotos op je computer. Want welke bestandsnaam geef je de afbeelding?
keyboost.nl
Extra opvallen in de zoekresultaten via Google Rich Snippets! Blog.
Google biedt via de implementatie van Rich Snippets de mogelijkheid om in de zoekresultaten van Google direct de prijs, voorraad en beoordelingen weer te geven van een artikel. Deze prominentere weergave in zoekresultaten zal zorgen voor meer rendement uit je SEO en zoekmachinemarketing.
seopageoptimizer.nl
Nieuw in Google: 7 zoekresultaten op eerste pagina.
Minder resultaten bij specifieke zoekopdrachten. Sinds medio augustus verschijnen in Google voor een deel van de zoektermen nog maar 7 zoekresultaten op de eerste pagina, in plaats van 10. Volgens online SEO community SEOmoz is het percentage van resultatenpaginas met minder dan 10 resultaten de afgelopen weken gestegen van minder dan 2 naar bijna 20. Op de overige 80 van de resultatenpaginas geeft Google dus nog de vertrouwde 10 resultaten weer. Hoe bepaalt Google dan of er bij een zoekterm 7 dan wel 10 zoekresultaten worden getoond? Naar eigen zeggen toont Google 7 resultaten wanneer een gebruiker met de ingetypte zoekterm een zogenoemde 'navigatie-intentie' heeft. Uit zon navigatie-zoekterm blijkt duidelijk dat de gebruiker naar een specifiek bedrijf, merk, website etc.
Wat staat er van jou in Google zoekresultaten Marketing Energy.
Tip 3: Check wat Google van jouw site laat zien in Google zoekresultaten. Home Website upgrade tips Tip 3: Check wat Google van jouw site laat zien in Google zoekresultaten. Wil je weleens zien wat Google allemaal over jouw site in de Google zoekresultaten kan laten zien? Een handige en gratis tip is site. Je krijgt dan de zoekresultaten te zien van alle paginas die Google binnen jouw website heeft gevonden oftewel heeft geïndexeerd. Je ziet WAT Google heeft gevonden en HOE jouw tekstjes in de zoekresultaten worden getoond. Ga naar Google en type in het zoekveld het volgende in met uiteraard je eigen website url.: Tevreden over wat Google laat zien? En, wat vind je er van? Ben je tevreden en vind je het prima zo? Dan is dat natuurlijk prima. Maar vaak zie je toch wel iets wat je graag wilt aanpassen.
Opvallen in de Google zoekresultaten - Vlot Goed succesvol online met WordPress, MailChimp en SEO.
Wat zet ik op mijn website? Return to Content. Opvallen in de Google zoekresultaten. Veel geïnteresseerden in jouw bedrijf maken voor het eerst kennis met je doordat ze iets Googlen en dan jouw vermelding in de Google zoekresultaten zien staan. Maar er zijn kapers op de kust want er staan op zo'n' zoekresultatenpagina ook nog 9 concurrenten om je heen. Opvallen in de Google zoekresultaten is dus belangrijk. Opvallen begint met goede SEO teksten, en dan met name een goede SEO snippet" die bestaat uit een metatitel en een meta-omschrijving. Misschien vreemde termen, maar je herkent ze wel als je het onderstaande plaatje bekijkt.: SEO is een afkorting voor 'search' engine optimization', oftwel zoekmachineoptimalisatie. Je website optimaliseren voor goede vindbaar via Google, zou je ook kunnen zeggen. Jouw bedrijf beter vindbaar maken via Google? Tijdens de SEO cursus komen alle essentiële tips, tools en trucs aan bod. Meer over de 1-daagse SEO cursus. Je vermeldingen in Google aanpassen. Als je een WordPress website hebt dan kun je deze op de website zelf niet zichtbare meta-teksten schrijven met behulp van de Yoast SEO plugin.
Handmatig Google zoekresultaten verwijderen: het kan weer! - OMA.
Waarom zou je zoekresultaten van je website uit Google willen verwijderen? Zo verwijder je handmatig een zoekresultaat uit Google met Search Console. Ook dit is belangrijk om te weten voordat je handmatig een URL uit Google wilt verwijderen. Waarom zou je zoekresultaten van je website uit Google willen verwijderen?
Google-zoekresultaten: Hoe kom je naar voren in de top 10? - 4yourbrand.
De samenstelling van een Google-zoekopdracht. Je kunt kennis van recente trends gebruiken om de website van jouw bedrijf beter te laten scoren in een Google-zoekopdracht. Om de resultaten die te maximaliseren is het belangrijk dat je de structuur van een Google-zoekopdracht begrijpt en begrijpt hoe zoektrends aan elkaar gerelateerd zijn. Met Google Trends kun je ontdekken hoe vaak er in jouw regio wordt gezocht op bepaalde zoektermen. Google Trends - Zoekvolume van het woord 'renovatie. Wanneer jouw potentiële klanten een zoekopdracht uitvoeren, zien ze waarschijnlijk een of meer van de volgende zaken in hun zoekresultaten.:
Verwijdering van zoekresultaten op Google.
Het oordeel luidt dus dat Google de zoekresultaten moet verwijderen van haar zoekmachine. Het bevel aan Google luidt dat zij binnen 14 dagen ervoor moet zorgen dat de hiervoor bedoelde URL niet meer wordt getoond aan gebruikers die vanuit Nederland zoeken op X en ook dat dit zoekresultaat wordt verwijderd van alle lokale EU/EFTA versies van Google Search. Vergelijkbare vorderingen zijn in het verleden overigens toegewezen voor de verwijdering van negatieve recensies op Google. Beoordeel dit artikel. Deel of print. Facebook share Twitter share LinkedIn share Mail Share Print. Joost Becker Advocaat Stuur een e-mail 06 2204 61 57. Specialist Intellectuele Eigendom IE: auteursrecht, merken, modellenrecht, handelsnamen, domeinnamen, adwords, slaafse nabootsing misleidende en vergelijkende reclame en oneerlijke handelspraktijken.In mijn dagelijkse praktijk sta ik diverse ondernemers bij, van multinationals tot het MKB, met advies-, proces- en contractenwerk overdracht, licenties, NDA, R&D, JDA, etc.
Afbeeldingen in de Google zoekresultaten Ha!
Een afbeelding moet minimaal 1200 pixels breed zijn en het jpg, png of gif formaat hebben.; De afbeelding moet crawlbaar en indexeerbaar zijn.; Doe je voordeel met afbeeldingen in de mobiele zoekresultaten. Afbeeldingen in de Google zoekresultaten op een mobiele telefoon leiden dus direct tot meer bezoekers op je website. Door goed gebruik van afbeeldingen help je niet alleen bezoekers, maar ook zoekmachines om te bepalen wat het onderwerp van een pagina is. Met een beetje hulp van structured data is de kans groot dat Google een image thumbnail voor jouw website laat zien. Met een foto of illustratie die perfect bij je pagina past, val je veel meer op tussen de andere zoekresultaten. Zo klikken internetzoekers vaker door naar jouw website. Uiteindelijk zal de gebruikerservaring die jij hiermee biedt leiden tot betere rankings. Afbeeldingen zijn een onmisbaar onderdeel van SEO. Bij het verbeteren van je positie in Google komt echter nog veel meer kijken. Marketing kan je helpen met zoekmachine optimalisatie of verrijk je kennis met een cursus SEO.

Contacteer ons