![]() Probeer Keyboost hier gratis! Hoe kan ik met mijn website hoger in Google staan? Als je een toppositie wilt hebben bij Google, kan je verschillende methodes toepassen. De eerste bekende methode is het gebruik van Google Ads, zoals die advertentieservice tegenwoordig heet. Met behulp van deze applicatie van Google zelf krijg je een gegarandeerd plekje bovenaan de zoekresultaten van Google. Je betaalt namelijk voor advertenties, en deze advertenties worden voor de organische zoekresultaten geplaatst. Een gegarandeerde eerste plaats klinkt te mooi om waar te zijn, en om eerlijk te zijn is dat ook zo. Google Ads is namelijk geen systeem dat optimaal is voor de eindgebruiker, maar een systeem dat gemaakt is om de winst voor Google zelf te maximaliseren. De mate waarin je met Google Ads succes kent, is sterk afhankelijk van je concurrentie, van de gebruikers van Google, en van dom geluk. Waarom is Google Ads niet zo goed als hoog staan in de natuurlijke resultaten? Dat bespreken we hieronder verder. Ads is een zwart gat waar je geld in kan blijven gooien. Je positie in de natuurlijke zoekresultaten verbetert er niet door. |
![]() Hoe je hoger in Google komt, hebben we voor je platgeslagen in 8 praktische stappen. Laten we bij het begin beginnen. Stap 1: Maak webpaginas op basis van zoekwoorden. Stap 2: Hoger in Google met de allerbeste content. Stap 3: Hoog in Google - Val op in de SERP. Stap 4: Bovenaan in Google - Lokaal scoren. Stap 5: Professioneel én conversiegericht design. Stap 6: Maak je website veilig en snel. Stap 7: Interne link structuur optimaliseren. Stap 8: Hoger in google komen met links. |
backlinking |
![]() Dan kun je altijd een SEO-expert van Brandmerck inschakelen die je helpt om hoger in Google te komen. Neem contact met ons op voor een gratis brainstormsessie. Content marketeer bij Brandmerck. Mijn werk als content marketeer bestaat uit de perfecte combinatie. Ik kan spelen met taal en daarvoor mijn creativiteit inzetten. Daarnaast analyseer ik zoekintentie en bezoekersgedrag om SEO-teksten nóg beter te laten presteren. Past precies bij mij. In 7 stappen een effectieve online marketing strategie. See Think Do Care: de reis die je klant maakt. Contentmarketing: hoe werkt het en wat levert het op? |
keyboost.vlaanderen |
![]() Wij kunnen een adviserende rol aannemen of je geheel ontzorgen wat betreft zoekmachine optimalisatie. Een andere optie is om eerste je website te laten analyseren en te kijken hoe je website nu scoort voor Google. Off page ranking factoren. Naast de on page factoren zijn er ook vele off page factoren waar je invloed op kan hebben en belangrijk zijn voor je Google ranking score. Dit zijn factoren zoals autoriteit, backlinks, social, etc. Het is van belang om zowel aandacht te besteden aan de on page als de off page SEO factoren. Monkeybridge: Onze partner in online marketing. Al onze online marketing diensten worden uitgevoerd door onze marketing partner Monkeybridge. Heb je concrete interesse in Zoekmachine optimalisatie? Hoger in Google door SEO. Dankzij zoekmachine optimalisatie komt je website hoger in Google te staan op specifieke zoektermen. Meer bezoekers naar je website. Een hogere positie in Google zorgt ervoor dat meer mensen je website te zien krijgen, waardoor meer mensen zullen doorklikken. Goede positionering zonder adverteren. Adverteren in Google kan voor sommige producten en branches erg duur zijn. Zoekmachine optimalisatie biedt een uitweg. Een goed geoptimaliseerde webpagina behoudt zijn score in de zoekresultaten. |
![]() Gebruik lokale SEO. Wil je in de buurt van je bedrijf snel gevonden worden door potentiële klanten? Gebruik dan specifieke zoektermen in je content. Op een zoekterm als online marketingbureau zit er op nationaal niveau ontzettend veel concurrentie. Combineer dus je zoekwoord met een specifieke locatie, idealiter de naam van je gemeente of stad. In dit geval dus online marketingbureau Lommel. Websurfers gaan namelijk eerder op zoek naar een dienst of product in combinatie met een locatie. Maak ook gebruik van Google Mijn Bedrijf om lokaal hoog te scoren in Google. Met deze feature van Google komen je contactgegevens, link naar je website, routeomschrijving en klantenbeoordelingen opvallend bovenaan in de Google zoekresultaten te staan. Het wordt gemakkelijker voor potentiële klanten om je te bereiken, waardoor je sneller meer leads en bestellingen genereert. Wil jij ook de positie van je site verbeteren in Google? Maar geen idee hoe je hieraan begint? Contacteer ons vrijblijvend! Jouw bedrijf hoger in Google? |
![]() Blijf je bovenaan staan ook al doe je zelf er weinig tot geen moeite meer voor? Deze en andere vragen worden ons vaak gesteld. We hebben ze hieronder gebundeld. Hoe kom je hoger in Google? Hoger in Google kom je door te investeren in SEO zoekmachine optimalisatie of SEA zoekmachine adverteren. Met adverteren zul je altijd goed moeten opletten of je op de juiste zoekwoorden zichtbaar bent en hoeveel deze woorden je aan omzet opleveren. Je betaalt immers voor elke klik. Organisch betekent flink investeren in linkbuilding en je domein, content en naamsbekendheid. Waarom moet je bovenaan staan in Google? Uit onderzoek van Google blijkt dat gebruikers van de zoekmachine nooit verder komen dan de eerste pagina en dan de eerste resultaten die daar getoond worden. Daarbij krijgen de bovenste resultaten de meeste klikken en wordt het naar mate je lager in de zoekmachine staat steeds minder tot minder dan 1 van de klikken. Sta je dus niet bovenaan, dan mis je al deze klikken en krijg je geen bezoekers naar je website. Je winkel pand blijft dus leeg. Blijf je hoog staan als je niets meer doet? |
![]() Startpaginas mailen om een link te plaatsen naar je site. Veel startpaginas zijn nogal spammy. Het is beter om op andere plekken een link te krijgen. Benieuwd hoe je dan wel op een goede manier kunt linkbuilden? Lees ons artikel met de 13 beste linkbuildingtips om vandaag aan de slag te gaan! Uit een analyse van Backlinko blijkt dat het aantal inkomende links een belangrijke rankingfactor is. Des te meer links, des te hoger staat een website in Google. 13 - Houd Search Console in de gaten. In Search Console zie je op welke termen je goed gevonden wordt. Onder 'Prestaties' kun je de gemiddelde positie van ieder zoekwoord terugvinden. Hieronder zie je het verloop van deze pagina op Stormachtig.nl op het long tail-zoekwoord 'Instagram' berichten inplannen.: De paarse lijn laat de gemiddelde positie in Google zien op 'Instagram' berichten inplannen. In september 2018 bereikten we eindelijk de top 3. |
![]() Wanneer je deze allemaal toepast, kom je hoger in Google. De term hiervoor is SEO Search Engine Optimalization. Google als een rechter. Naast componenten als techniek, content en autoriteit vind Google nog een aantal zaken erg belangrijk. Google kijkt namelijk ook naar de waarde van jouw website. Wanneer een bezoeker een zoekopdracht invoert, wil Google hier snel een gericht antwoord op kunnen geven. Hij zoekt daarvoor door de bestaande sites en geeft het meest relevante antwoord bovenaan. Dus hoe relevanter jouw content op je site is, hoe hoger je in Google scoort. Google kijkt daarbij ook hoe lang een bezoeker op jouw pagina blijft. Dit noem je dwell time. Wanneer een bezoeker direct weer weg klikt, gaat Google ervan uit dat je site niet relevant is en zak je in de zoekresultaten. Zorg dus voor relevante teksten die voor je doelgroep zijn geschreven en geeft antwoord op een hulpvraag en biedt oplossingen. Schrijven voor Google en je bezoeker is een vak apart. Wil je hierbij professionele hulp? Wij helpen je er graag bij. Wat kunnen we voor jou betekenen? Ons doel is dat jouw website beter wordt gevonden in Google en makkelijker vindbaar is voor jouw doelgroep. |
![]() Hoger in Google door zoekmachine optimalisatie of zoekmachine adverteren? Er zijn verschillende manieren om meer bezoekers naar je website te genereren. Dit kan bijvoorbeeld door een gedegen e-mailmarketingstrategie of via zoekmachine marketing. Zoekmachine marketing bestaat uit 2 gedeelten: zoekmachine optimalisatie SEO en zoekmachine adverteren SEA. In dit artikel ga ik met name in op SEO, maar ik wil wel kort het verschil laten zien. Zoekmachine adverteren vs. Waar je bij SEO geen advertentiekosten betaalt, doe je dit bij SEA wel. Aan de hand van een zoekwoordenonderzoek bepaal je waarop je paginas gevonden moeten worden en aan de hand daarvan ga je advertenties inzetten. Bij SEO zorg je ervoor dat je relevante content schrijft over de zoekterm waarop je gevonden wilt worden. In onze werkwijze zorg ik altijd eerst dat je paginas organisch goed vindbaar is SEO en in stap 2 kan je ervoor kiezen om erop te adverteren. Wanneer de desbetreffende pagina organisch al goed vindbaar is, betaal je namelijk minder kosten per klik. Hoe je een pagina organisch vindbaar maakt en daarmee hoger in Google komt, vertel ik je verder in dit artikel. |
![]() Hierbij hebben wij toffe resultaten geboekt. Neem een kijkje! Rotim Verpakkingen x Twinkle. Traffic Today helpt Rotim Verpakkingen aan ongekend hoog B2B-conversieratio. Zo leidde lokale SEO aanpak tot giga-stijging in reserveringen. HekwerkOnline x Twinkle. SEO strategie zorgt voor 300 groei per jaar. Schattige Babykleertjes x Twinkle. Hoe customer data leidde tot een betere ROI. Slimme SEO- en SEA-campagnes op piekmomenten: basis van succes. Lees hier alle cases. Tips om hoger in Google te komen. We geven je graag een paar tips die je helpen om hoger in Google te komen.: Jouw positie in Google staat niet vast. Dit betekent dat deze makkelijk aangepast kan worden, door concurrentie of door nieuwe factoren van Google. Het is daarom belangrijk om een flexibele houding aan te nemen, zodat je makkelijk op deze veranderingen in springt en je hoge positie binnen Google behoudt. Zorg voor een mobiele versie van je website. Google hecht veel waarde aan de gebruiksvriendelijkheid van een website. Veel bedrijven doen hier van alles aan, maar vergeten hierbij dat maar bijna de helft van al het internetverkeer 47.5 via mobiel gaat. Door een mobielvriendelijke variant van je website te ontwikkelen, scoor je automatisch beter in Google. |